Pracownik działu reklamacji
Dodane Poniedziałek, 16 Lutego 2015, 15:52:31, ID ogłoszenia: 2406Opis ogłoszenia Pracownik działu reklamacji
Smart MBC, Agencja Doradztwa Personalnego i Pośrednictwa Pracy (10973), dla swojego klienta - znanego producenta i dystrybutora mebli, poszukuje obecnie osoby na stanowisko:
Pracownik działu reklamacji
Nr ref.: PB/02/2015/ES
Miejsce pracy: Wrocław Bielany
Obowiązki:
-rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
-monitorowanie i raportowanie zgłoszeń reklamacyjnych
-zapewnienie sprawnej obsługi klienta
-prowadzenie korespondencji e-mailowej, kontakt telefoniczny z klientem
-dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji
Wymagania:
-obsługa komputera, znajomość pakietu Ms Office
-wysokie zdolności interpersonalne
-miłe usposobienie, samodzielność, odpowiedzialność
-odporność na stres
-umiejętność radzenia sobie w sytuacjach z tzw. “trudnym” klientem
-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
-pracę na pełen etat w oparciu o umowę zlecenie
-możliwość samorealizacji i zdobycia doświadczenia
-pracę na ciekawym, odpowiedzialnym i pełnym wyzwań stanowisku
-możliwość rozwoju zawodowego
Wszystkie zainteresowane i spełniające powyższe wymogi osoby prosimy o aplikację za pośrednictwem linku znajdującego się poniżej:
http://tnij.org/efi3vj5
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Z góry dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Równocześnie pragniemy zaznaczyć, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Opis ogłoszenia - Pracownik działu reklamacji
Smart MBC, Agencja Doradztwa Personalnego i Pośrednictwa Pracy (10973), dla swojego klienta - znanego producenta i dystrybutora mebli, poszukuje obecnie osoby na stanowisko:
Pracownik działu reklamacji
Nr ref.: PB/02/2015/ES
Miejsce pracy: Wrocław Bielany
Obowiązki:
-rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
-monitorowanie i raportowanie zgłoszeń reklamacyjnych
-zapewnienie sprawnej obsługi klienta
-prowadzenie korespondencji e-mailowej, kontakt telefoniczny z klientem
-dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji
Wymagania:
-obsługa komputera, znajomość pakietu Ms Office
-wysokie zdolności interpersonalne
-miłe usposobienie, samodzielność, odpowiedzialność
-odporność na stres
-umiejętność radzenia sobie w sytuacjach z tzw. “trudnym” klientem
-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
-pracę na pełen etat w oparciu o umowę zlecenie
-możliwość samorealizacji i zdobycia doświadczenia
-pracę na ciekawym, odpowiedzialnym i pełnym wyzwań stanowisku
-możliwość rozwoju zawodowego
Wszystkie zainteresowane i spełniające powyższe wymogi osoby prosimy o aplikację za pośrednictwem linku znajdującego się poniżej:
http://tnij.org/efi3vj5
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Z góry dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Równocześnie pragniemy zaznaczyć, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.