Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Dodane Środa, 06 Listopada 2019, 14:40:24, ID ogłoszenia: 54952
Do negocjacji
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Wyświetleń: 346

Opis ogłoszenia Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

telefoniczne doradztwo oraz promowanie rozwiązań w zakresie usług factoringowych,

sprzedaż produktów factoringowych dla obecnych klientów,

budowanie oraz podtrzymywanie relacji biznesowych z Klientami firmy,

współpraca z zespołem produktowym w zakresie przygotowania nowych rozwiązań sprzedażowych,

obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących.

Wymagania:

posiadasz minimum 6-miesięczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i/lub sprzedaży bezpośredniej,

posiadasz minimum średnie wykształcenie,

potrafisz efektywnie negocjować, dbać o satysfakcję klienta,

cechuje Cię sumienność, rzetelność oraz komunikatywność,

biegle obsługujesz pakiet MS Office,

mile widziana wiedza z zakresu usług factoringowych.

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/22915

Opis ogłoszenia - Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

telefoniczne doradztwo oraz promowanie rozwiązań w zakresie usług factoringowych,

sprzedaż produktów factoringowych dla obecnych klientów,

budowanie oraz podtrzymywanie relacji biznesowych z Klientami firmy,

współpraca z zespołem produktowym w zakresie przygotowania nowych rozwiązań sprzedażowych,

obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących.

Wymagania:

posiadasz minimum 6-miesięczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i/lub sprzedaży bezpośredniej,

posiadasz minimum średnie wykształcenie,

potrafisz efektywnie negocjować, dbać o satysfakcję klienta,

cechuje Cię sumienność, rzetelność oraz komunikatywność,

biegle obsługujesz pakiet MS Office,

mile widziana wiedza z zakresu usług factoringowych.

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/22915