Manager zdalnego Zespołu Call Center - praca zdalna

Dodane Poniedziałek, 10 Grudnia 2018, 18:29:01, ID ogłoszenia: 34133
Do negocjacji
Manager zdalnego Zespołu Call Center - praca zdalna
Wyświetleń: 311

Opis ogłoszenia Manager zdalnego Zespołu Call Center - praca zdalna

HCEWW poszukuje!
Jeżeli interesuje Cię praca wyłącznie w systemie home office, masz doświadczenie w obsłudze klienta i chciałbyś/chciałabyś zarządzać własnym zespołem sprzedażowym? Zapoznaj się z naszą propozycją współpracy.
Poszukujemy:
Managera zdalnego Zespołu Obsługi Klienta (Call Center)


Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:
* Zarządzanie codzienną pracą zdalnego zespołu pracowników
* Rekrutacja pracowników oraz wdrożenie do pracy
* Realizacja celów jakościowych i ilościowych określonych dla danego projektu
* Motywowanie oraz rozwijanie umiejętności podległych pracowników
* Współpraca i komunikacja z innymi działami
* Szkolenia i podnoszenie kompetencji zespołu
* Raportowanie


Jesteś idealnym Kandydatem/Kandydatką jeżeli:
* masz doświadczenie na stanowiskach związanych z pracą w call center
* lubisz wyzwania i jesteś nastawiony/a na osiąganie wyznaczonych celów
* chcesz lub masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
* biegle posługujesz się komputerem
* posługujesz się językiem angielskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
* masz wiedzę z zakresu zdalnego zarządzania zespołami - jest to warunek mile widziany, ale niekonieczny

Z naszej strony zapewniamy:
* W zależności od Twoich potrzeb: umowę o pracę/kontrakt menedżerski/umowę B2B
* Premie uznaniowe zależne od osiąganych wyników
* Pracę w systemie home office (praca zdalna)
* Stałe wsparcie merytoryczne
* Dużą samodzielność i autonomię działania
* Realny wpływ na podległy zespół
* Indywidualnie dopasowany system benefitów


Wszystkich Kandydatów oraz Kandydatki zapraszamy do przesyłania swoich aplikacji.
Do usłyszenia!

Opis ogłoszenia - Manager zdalnego Zespołu Call Center - praca zdalna

HCEWW poszukuje!
Jeżeli interesuje Cię praca wyłącznie w systemie home office, masz doświadczenie w obsłudze klienta i chciałbyś/chciałabyś zarządzać własnym zespołem sprzedażowym? Zapoznaj się z naszą propozycją współpracy.
Poszukujemy:
Managera zdalnego Zespołu Obsługi Klienta (Call Center)


Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:
* Zarządzanie codzienną pracą zdalnego zespołu pracowników
* Rekrutacja pracowników oraz wdrożenie do pracy
* Realizacja celów jakościowych i ilościowych określonych dla danego projektu
* Motywowanie oraz rozwijanie umiejętności podległych pracowników
* Współpraca i komunikacja z innymi działami
* Szkolenia i podnoszenie kompetencji zespołu
* Raportowanie


Jesteś idealnym Kandydatem/Kandydatką jeżeli:
* masz doświadczenie na stanowiskach związanych z pracą w call center
* lubisz wyzwania i jesteś nastawiony/a na osiąganie wyznaczonych celów
* chcesz lub masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
* biegle posługujesz się komputerem
* posługujesz się językiem angielskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
* masz wiedzę z zakresu zdalnego zarządzania zespołami - jest to warunek mile widziany, ale niekonieczny

Z naszej strony zapewniamy:
* W zależności od Twoich potrzeb: umowę o pracę/kontrakt menedżerski/umowę B2B
* Premie uznaniowe zależne od osiąganych wyników
* Pracę w systemie home office (praca zdalna)
* Stałe wsparcie merytoryczne
* Dużą samodzielność i autonomię działania
* Realny wpływ na podległy zespół
* Indywidualnie dopasowany system benefitów


Wszystkich Kandydatów oraz Kandydatki zapraszamy do przesyłania swoich aplikacji.
Do usłyszenia!