Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego (praca zdalna)

Dodane Poniedziałek, 14 Sierpnia 2017, 10:01:09, ID ogłoszenia: 19321
Do negocjacji
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego (praca zdalna)
Wyświetleń: 467

Opis ogłoszenia Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego (praca zdalna)

Do współpracy angażujemy ludzi, którzy w swoich działaniach kierują się nie tylko na wiedzą i doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania. Dlatego jeżeli identyfikujesz się z takimi wartościami - aplikuj koniecznie - porozmawiajmy o Twojej przyszłości!

Na chwilę obecną Grupa ContactHouse.pl prowadzi rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Zadania na tym stanowisku:
- Kompleksowa obsługa klientów w języku niemieckim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
- Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
- Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
- Administrowanie logistyczną obsługą zamówień


Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Komunikatywność, poprawność i płynność językowa
- Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
- Swobodne posługiwanie się komputerem
- Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru
- Dostęp do komputera oraz stałego łącza internetowego

Oferujemy:
- Możliwość pracy zdalnej w systemie home office
- Elastyczne godziny pracy w zależności od potrzeb Kandydata
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
- Pakiet szkoleń
- Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: hello@contacthouse.pl

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego (praca zdalna)

Do współpracy angażujemy ludzi, którzy w swoich działaniach kierują się nie tylko na wiedzą i doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania. Dlatego jeżeli identyfikujesz się z takimi wartościami - aplikuj koniecznie - porozmawiajmy o Twojej przyszłości!

Na chwilę obecną Grupa ContactHouse.pl prowadzi rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Zadania na tym stanowisku:
- Kompleksowa obsługa klientów w języku niemieckim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
- Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
- Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
- Administrowanie logistyczną obsługą zamówień


Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Komunikatywność, poprawność i płynność językowa
- Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
- Swobodne posługiwanie się komputerem
- Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru
- Dostęp do komputera oraz stałego łącza internetowego

Oferujemy:
- Możliwość pracy zdalnej w systemie home office
- Elastyczne godziny pracy w zależności od potrzeb Kandydata
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
- Pakiet szkoleń
- Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: hello@contacthouse.pl