Lider zespołu obsługi klienta

Dodane Poniedziałek, 12 Lutego 2018, 11:11:03, ID ogłoszenia: 24864
Do negocjacji
Lider zespołu obsługi klienta
Wyświetleń: 391

Opis ogłoszenia Lider zespołu obsługi klienta

MEDIPE proponuje pracę w Niemczech w charakterze opiekunów osób starszych.
Zapewniamy sprawdzone miejsca pracy oraz codzienne wsparcie.
Obecnie do działu koordynacji i wsparcia operacyjnego, odpowiadającego za sprzedaż usług opiekuńczych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Lider zespołu obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław

Masz doświadczenie i sukcesy w sprzedaży, a zarządzanie zespołem Twoja mocna strona?
Dołącz do nas i wspólnie rozwijajmy firmę MEDIPE!

Twoje zadania i obowiązki to m.in.:
• Zarządzanie kilkuosobowym zespołem,
• Inicjowanie i realizowanie działań zwiększających efektywność pracy zespołu,
• Monitorowanie i analiza wyników pracy zespołu i osiąganie założonych celów sprzedażowych,
• Rozwój sprzedaży usług opieki, w tym usprawnienie procesów w obrębie zespołu, proponowanie innowacyjnych rozwiązań i projektów,
• Opracowywanie i przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych.


Oferujemy:
• Ambitne wyzwania i realny wpływ na rozwój firmy,
• Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę i atrakcyjny system premiowy,
• Szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje,
• Pakiet świadczeń socjalnych m.in.: dofinansowanie do Karty MultiSport oraz opieki medycznej,
• Wiele inicjatyw organizowanych dla pracowników m.in.: akcje sportowe, integracyjne, Wigilia firmowa, atrakcyjne benefity dla dzieci pracowników,
• Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.

Oczekujemy:
• Bardzo dobrej znajomości j. niemieckiego w mowie i piśmie (poziom min. B2) - warunek konieczny,
• Min. 3-letniego doświadczenia w pracy związanej z minimum jednym z obszarów: zarządzanie zespołem, współpraca z klientami biznesowymi, sprzedaż, negocjacje,
• Inicjatywy, samodzielności i wytrwałości w osiąganiu założonych celów, również pod presją czasu i zmieniających się sytuacji,
• Umiejętności ustalania priorytetów i efektywnej organizacji pracy własnej i zespołu,
• Umiejętności analizowania i wyciągania wniosków,
• Czynnego prawa jazdy kat. B,
• Znajomości obsługi oprogramowania z pakietu MS Office.

Atutami będą:
• Znajomość dodatkowych języków obcych,
• Znajomość branży opiekuńczej.

„Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę MEDIPE Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 236 a, NIP 5242772921 oraz inne spółki powiązane kapitałowo w procesie świadczenia oferowanych usług - w celach rekrutacyjnych (zarówno do obecnej rekrutacji, jak i rekrutacji późniejszych).”



Opis ogłoszenia - Lider zespołu obsługi klienta

MEDIPE proponuje pracę w Niemczech w charakterze opiekunów osób starszych.
Zapewniamy sprawdzone miejsca pracy oraz codzienne wsparcie.
Obecnie do działu koordynacji i wsparcia operacyjnego, odpowiadającego za sprzedaż usług opiekuńczych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Lider zespołu obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław

Masz doświadczenie i sukcesy w sprzedaży, a zarządzanie zespołem Twoja mocna strona?
Dołącz do nas i wspólnie rozwijajmy firmę MEDIPE!

Twoje zadania i obowiązki to m.in.:
• Zarządzanie kilkuosobowym zespołem,
• Inicjowanie i realizowanie działań zwiększających efektywność pracy zespołu,
• Monitorowanie i analiza wyników pracy zespołu i osiąganie założonych celów sprzedażowych,
• Rozwój sprzedaży usług opieki, w tym usprawnienie procesów w obrębie zespołu, proponowanie innowacyjnych rozwiązań i projektów,
• Opracowywanie i przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych.


Oferujemy:
• Ambitne wyzwania i realny wpływ na rozwój firmy,
• Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę i atrakcyjny system premiowy,
• Szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje,
• Pakiet świadczeń socjalnych m.in.: dofinansowanie do Karty MultiSport oraz opieki medycznej,
• Wiele inicjatyw organizowanych dla pracowników m.in.: akcje sportowe, integracyjne, Wigilia firmowa, atrakcyjne benefity dla dzieci pracowników,
• Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.

Oczekujemy:
• Bardzo dobrej znajomości j. niemieckiego w mowie i piśmie (poziom min. B2) - warunek konieczny,
• Min. 3-letniego doświadczenia w pracy związanej z minimum jednym z obszarów: zarządzanie zespołem, współpraca z klientami biznesowymi, sprzedaż, negocjacje,
• Inicjatywy, samodzielności i wytrwałości w osiąganiu założonych celów, również pod presją czasu i zmieniających się sytuacji,
• Umiejętności ustalania priorytetów i efektywnej organizacji pracy własnej i zespołu,
• Umiejętności analizowania i wyciągania wniosków,
• Czynnego prawa jazdy kat. B,
• Znajomości obsługi oprogramowania z pakietu MS Office.

Atutami będą:
• Znajomość dodatkowych języków obcych,
• Znajomość branży opiekuńczej.

„Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę MEDIPE Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 236 a, NIP 5242772921 oraz inne spółki powiązane kapitałowo w procesie świadczenia oferowanych usług - w celach rekrutacyjnych (zarówno do obecnej rekrutacji, jak i rekrutacji późniejszych).”