Digital Marketing Specialist

Dodane Piątek, 06 Marca 2020, 16:16:53, ID ogłoszenia: 65889
Do negocjacji
Digital Marketing Specialist
Wyświetleń: 303

Opis ogłoszenia Digital Marketing Specialist

Twoje zadania na tym stanowisku pracy:
zarządzanie witryną firmy i elektronicznymi kanałami komunikacji z klientami,
realizacja taktyki działań z zakresu digital marketingu,
badanie i optymalizacja konwersji na stronie WWW,
planowanie i realizacja kampanii komunikacji elektronicznej za pomocą odpowiednich kanałów, w zależności od dziedzin prospectów,
stała współpraca z agencjami SEO, SEM lub samodzielne realizowanie niektórych zadań podczas zarządzania procesami reklamy w internecie,
zarządzanie bazą prospectów- rozbudowa bazy, odświeżanie danych uzyskanych z kanałów komunikacji elektronicznej,
prowadzenie działań z obszaru analityki internetowej w oparciu o dostępne narzędzia (Google Analytics, Yandex Metrica, HotJar).

Wymagania:
posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w marketingu internetowym,
masz wyższe wykształcenie,
znasz się na automatyzacji działań marketingowych lub chciałbyś pogłębiać swoją wiedzę z tego zakresu,
potrafisz umiejętnie analizować liczby i dane oraz weryfikować poprawność tych zbiorów, ponadto posługujesz się biegle programem Excel,
nie jest Ci obca praca z narzędziami: Google Analytics, HotJar, Google Tag Manager i Google Search Console, a także posiadasz wiedzę z zakresu lead generation,
posługujesz się językiem angielskim na poziomie B1,
cechują Cię: komunikatywność, umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia, dociekliwość, a także poczucie odpowiedzialności za prowadzone działania.

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/25157

Opis ogłoszenia - Digital Marketing Specialist

Twoje zadania na tym stanowisku pracy:
zarządzanie witryną firmy i elektronicznymi kanałami komunikacji z klientami,
realizacja taktyki działań z zakresu digital marketingu,
badanie i optymalizacja konwersji na stronie WWW,
planowanie i realizacja kampanii komunikacji elektronicznej za pomocą odpowiednich kanałów, w zależności od dziedzin prospectów,
stała współpraca z agencjami SEO, SEM lub samodzielne realizowanie niektórych zadań podczas zarządzania procesami reklamy w internecie,
zarządzanie bazą prospectów- rozbudowa bazy, odświeżanie danych uzyskanych z kanałów komunikacji elektronicznej,
prowadzenie działań z obszaru analityki internetowej w oparciu o dostępne narzędzia (Google Analytics, Yandex Metrica, HotJar).

Wymagania:
posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w marketingu internetowym,
masz wyższe wykształcenie,
znasz się na automatyzacji działań marketingowych lub chciałbyś pogłębiać swoją wiedzę z tego zakresu,
potrafisz umiejętnie analizować liczby i dane oraz weryfikować poprawność tych zbiorów, ponadto posługujesz się biegle programem Excel,
nie jest Ci obca praca z narzędziami: Google Analytics, HotJar, Google Tag Manager i Google Search Console, a także posiadasz wiedzę z zakresu lead generation,
posługujesz się językiem angielskim na poziomie B1,
cechują Cię: komunikatywność, umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia, dociekliwość, a także poczucie odpowiedzialności za prowadzone działania.

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/25157