Szukam pracy - pracownik biurowy
Dodane Piątek, 01 Kwietnia 2016, 12:28:19, ID ogłoszenia: 5766Opis ogłoszenia Szukam pracy - pracownik biurowy
Poszukuję pracy jako pracownik biurowy lub innej podobnej pracy według moich doświadczeń zawodowych na miejscu Wrocławia. Posiadam II grupę niepełnosprawności z umiarkowanym wydane na stałe, ukończyłam szkołę Liceum Ekonomicznego w zawodzie jako Technik Ekonomista we Wrocławiu.
Moje doświadczenie zawodowe:
- Pracownik Biurowy obowiązki: przyjęcie i zatrudnienie pracowników, prowadzenie i założenie akt osobowych., archiwizacja dokumentów, prowadzenie danych dokumentów kadrowo-płacowej, skanowanie dokumentów w Archiwum, prowadzenie sekcji zaświadczeń tj.RP-7, wystawianie zaświadczeń o zarobkach i innych
Referent ds.bazy danych obowiązki: rzetelne wpisywanie danych osobowych do systemu RBD na podstawie dokumentów aplikacyjnych kandydatów, przestrzeganie zasad poruszania się w systemie RBD ,raportowanie swojej pracy na ustalonych zasadach ,zadanie dodatkowe dot. bazy danych.
Pomoc biurowa obowiązki: archiwizacja i segregowanie dokumentów
Pracownik administracyjny obowiązki: obsługa klientów, wprowadzenie kwestionariuszy osobowych.
Opis ogłoszenia - Szukam pracy - pracownik biurowy
Poszukuję pracy jako pracownik biurowy lub innej podobnej pracy według moich doświadczeń zawodowych na miejscu Wrocławia. Posiadam II grupę niepełnosprawności z umiarkowanym wydane na stałe, ukończyłam szkołę Liceum Ekonomicznego w zawodzie jako Technik Ekonomista we Wrocławiu.
Moje doświadczenie zawodowe:
- Pracownik Biurowy obowiązki: przyjęcie i zatrudnienie pracowników, prowadzenie i założenie akt osobowych., archiwizacja dokumentów, prowadzenie danych dokumentów kadrowo-płacowej, skanowanie dokumentów w Archiwum, prowadzenie sekcji zaświadczeń tj.RP-7, wystawianie zaświadczeń o zarobkach i innych
Referent ds.bazy danych obowiązki: rzetelne wpisywanie danych osobowych do systemu RBD na podstawie dokumentów aplikacyjnych kandydatów, przestrzeganie zasad poruszania się w systemie RBD ,raportowanie swojej pracy na ustalonych zasadach ,zadanie dodatkowe dot. bazy danych.
Pomoc biurowa obowiązki: archiwizacja i segregowanie dokumentów
Pracownik administracyjny obowiązki: obsługa klientów, wprowadzenie kwestionariuszy osobowych.