Stanowisko ds. Administracji Systemów Bankomatowych
Dodane Piątek, 02 Grudnia 2016, 11:44:47, ID ogłoszenia: 12056Opis ogłoszenia Stanowisko ds. Administracji Systemów Bankomatowych
IT CARD CENTRUM TECHNOLOGII PŁATNICZYCH SA z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydata na Stanowisko ds. Administracji Systemów Bankomatowych
Miejsce pracy: Biuro ITCARD we Wrocławiu
nr ref.: PC/WR/2016/12/001
OPIS STANOWISKA:
- planowanie i ustalanie bieżących harmonogramów przepięć bankomatów,
- procesowanie podłączeń nowych bankomatów, relokacji i likwidacji,
- parametryzacja bankomatów w systemach,
- systemowe uruchamianie bankomatów,
- testowanie aplikacji i scenariuszy bankomatów,
- udział we wdrażaniu nowych usług na bankomatach,
- testowanie kartowych systemów rozliczeniowych,
- czynności wsparcia w zakresie bieżącej pracy i podłączeń bankomatów,
- kontakty i współpraca z dostawcami bankomatów, operatorami łącz telekomunikacyjnych, dostawcami usług monitoringu,
- bieżąca aktualizacja informacji o lokalizacjach bankomatów obsługiwanych przez ITCARD,
- bieżąca obsługa systemów ITCARD w zakresie ewidencjonowania i zarządzania bankomatami,
- koordynacja prac związanych z zamówieniami podzespołów do bankomatów,
- prowadzenie audytów pod urządzenia samoobsługowe.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (kierunki informatyczne, techniczne lub ekonomiczne),
- sprawnej obsługi komputera (środowisko Windows) oraz biegła znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
- znajomości języka angielskiego,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- dobrej organizacji pracy, skrupulatności i systematyczności,
- umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów,
- umiejętność radzenia sobie z presją czasu oraz stresem,
- rzetelność, samodzielność oraz kreatywność w działaniu.
MILE WIDZIANE:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze urządzeń samoobsługowych w instytucji bankowej lub firmie o podobnym obszarze działalności.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- dodatkowe benefity (m.in. ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karta umożliwiająca korzystanie z obiektów sportowo-rekreacyjnych),
- szkolenia oraz kursy,
- elastyczny czas pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym na adres e-mail: rekrutacja@itcard.pl.
Prosimy o załączenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z 2002 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 ze zmianami)".
Opis ogłoszenia - Stanowisko ds. Administracji Systemów Bankomatowych
IT CARD CENTRUM TECHNOLOGII PŁATNICZYCH SA z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydata na Stanowisko ds. Administracji Systemów Bankomatowych
Miejsce pracy: Biuro ITCARD we Wrocławiu
nr ref.: PC/WR/2016/12/001
OPIS STANOWISKA:
- planowanie i ustalanie bieżących harmonogramów przepięć bankomatów,
- procesowanie podłączeń nowych bankomatów, relokacji i likwidacji,
- parametryzacja bankomatów w systemach,
- systemowe uruchamianie bankomatów,
- testowanie aplikacji i scenariuszy bankomatów,
- udział we wdrażaniu nowych usług na bankomatach,
- testowanie kartowych systemów rozliczeniowych,
- czynności wsparcia w zakresie bieżącej pracy i podłączeń bankomatów,
- kontakty i współpraca z dostawcami bankomatów, operatorami łącz telekomunikacyjnych, dostawcami usług monitoringu,
- bieżąca aktualizacja informacji o lokalizacjach bankomatów obsługiwanych przez ITCARD,
- bieżąca obsługa systemów ITCARD w zakresie ewidencjonowania i zarządzania bankomatami,
- koordynacja prac związanych z zamówieniami podzespołów do bankomatów,
- prowadzenie audytów pod urządzenia samoobsługowe.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (kierunki informatyczne, techniczne lub ekonomiczne),
- sprawnej obsługi komputera (środowisko Windows) oraz biegła znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
- znajomości języka angielskiego,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- dobrej organizacji pracy, skrupulatności i systematyczności,
- umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów,
- umiejętność radzenia sobie z presją czasu oraz stresem,
- rzetelność, samodzielność oraz kreatywność w działaniu.
MILE WIDZIANE:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze urządzeń samoobsługowych w instytucji bankowej lub firmie o podobnym obszarze działalności.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- dodatkowe benefity (m.in. ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karta umożliwiająca korzystanie z obiektów sportowo-rekreacyjnych),
- szkolenia oraz kursy,
- elastyczny czas pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym na adres e-mail: rekrutacja@itcard.pl.
Prosimy o załączenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z 2002 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 ze zmianami)".