Specjalista ds Kard i Płac z j.angielskim

Dodane Wtorek, 15 Kwietnia 2014, 14:14:01, ID ogłoszenia: 741
Do negocjacji
Specjalista ds Kard i Płac z j.angielskim
Wyświetleń: 1758

Opis ogłoszenia Specjalista ds Kard i Płac z j.angielskim

Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy działającej w branży produkcyjnej, poszukujemy doświadczonego specjalistyę z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego na stanowisko:

Specjalista ds Kard i Płac


Miejsce pracy: ok 20 km od Wrocławia

Do obowiązków pracownicznych będzie należało:
- zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników w oparciu o przepisy prawa pracy, wewnętrzne procedury i regulaminy;
- sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy i umów cywilno-prawnych
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, badań lekarskich;
- rozliczanie czasu pracy, współpraca przy naliczaniu i rozliczaniu wynagrodzeń;
- przygotowywanie zaświadczeń;
Wsparcie księgowości.

Oczekiwania stawiane wobec kandydatów:
- przynajmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- wiedza oraz umiejętności z zakresu administracji kadr i płac, regulacji oraz procedur
- umiejętność posługiwania się systemem Oracle HR
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz MS Office
- umiejętność pracy w zespole
- kompetencje z zakresu analitycznego rozwiązywania problemów

Firma oferuje:
- zatrudnienie bezpośrednio przez firmę w ramach umowy o pracę;
- możliwości dalszego rozwoju - atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- przyjazną atmosferę w pracy;
- ciekawą i samodzielną pracę w międzynarodowej firmie;

Opis ogłoszenia - Specjalista ds Kard i Płac z j.angielskim

Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy działającej w branży produkcyjnej, poszukujemy doświadczonego specjalistyę z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego na stanowisko:

Specjalista ds Kard i Płac


Miejsce pracy: ok 20 km od Wrocławia

Do obowiązków pracownicznych będzie należało:
- zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników w oparciu o przepisy prawa pracy, wewnętrzne procedury i regulaminy;
- sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy i umów cywilno-prawnych
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, badań lekarskich;
- rozliczanie czasu pracy, współpraca przy naliczaniu i rozliczaniu wynagrodzeń;
- przygotowywanie zaświadczeń;
Wsparcie księgowości.

Oczekiwania stawiane wobec kandydatów:
- przynajmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- wiedza oraz umiejętności z zakresu administracji kadr i płac, regulacji oraz procedur
- umiejętność posługiwania się systemem Oracle HR
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz MS Office
- umiejętność pracy w zespole
- kompetencje z zakresu analitycznego rozwiązywania problemów

Firma oferuje:
- zatrudnienie bezpośrednio przez firmę w ramach umowy o pracę;
- możliwości dalszego rozwoju - atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- przyjazną atmosferę w pracy;
- ciekawą i samodzielną pracę w międzynarodowej firmie;