Serwisant – Technik Napraw Płyt Głównych
Dodane Piątek, 23 Czerwca 2017, 7:33:11, ID ogłoszenia: 17934Opis ogłoszenia Serwisant – Technik Napraw Płyt Głównych
Hemmersbach specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług dla obszaru IT na skalę przemysłową. Z pomocą ponad 2,400 pracowników zatrudnionych w 34 oddziałach realizujemy nasze usługi w ponad 190 krajach.
Do naszego Oddziału w Polsce, w ramach rozwoju działu PCB Repair, poszukujemy osoby na stanowisko:
Serwisant – Technik Napraw Płyt Głównych
______________________________________
Location: Bielany Wrocławskie
Zadania:
- Diagnoza i naprawa płyt głównych
- Kontrola stanu jakościowego płyt głównych
- Obsługa i konserwacja urządzeń serwisowych
Wymagania:
- Dobra znajomość zagadnień elektroniki – z zakresu lutowania komponentów SMD, BGA, QFP
- Umiejętność obsługi programatora oraz czytania schematów elektronicznych
- Doświadczenie w diagnostyce, pomiarach, i naprawach płyt głównych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na samodzielne posługiwanie się dokumentacją serwisową i techniczną
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT o zasięgu globalnym
- Pracę jako samodzielny specjalista techniczny
- Jednozmianowy tryb pracy
- Otwartą komunikację
- Przyjazną atmosferę pracy w nieformalnym środowisku
- 6 – tygodniowy program wdrożenia w struktury firmy / buddie programme
- Pakiet benefitów współfinansowanych przez pracodawcę: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną dla pracownika i członków rodziny, ubezpieczenie grupowe, darmowy autobus z centrum miasta
Chcesz dołączyć do naszego zespołu?
Wyślij Cv w j. polskim
Prosimy o dodanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacyjnych przez Hemmersbach Central Support Sp. z o. o. Sp. K. (zgodnie z Ust. z dn. 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883). Wyrażam zgodę aby moje dane osobowe, w zakresie wskazanym powyżej, zostały wprowadzone do bazy danych Hemmersbach Central Support Sp. z o. o. Sp. K. i były przetwarzane w celach przyszłych procesów rekrutacji”
Opis ogłoszenia - Serwisant – Technik Napraw Płyt Głównych
Hemmersbach specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług dla obszaru IT na skalę przemysłową. Z pomocą ponad 2,400 pracowników zatrudnionych w 34 oddziałach realizujemy nasze usługi w ponad 190 krajach.
Do naszego Oddziału w Polsce, w ramach rozwoju działu PCB Repair, poszukujemy osoby na stanowisko:
Serwisant – Technik Napraw Płyt Głównych
______________________________________
Location: Bielany Wrocławskie
Zadania:
- Diagnoza i naprawa płyt głównych
- Kontrola stanu jakościowego płyt głównych
- Obsługa i konserwacja urządzeń serwisowych
Wymagania:
- Dobra znajomość zagadnień elektroniki – z zakresu lutowania komponentów SMD, BGA, QFP
- Umiejętność obsługi programatora oraz czytania schematów elektronicznych
- Doświadczenie w diagnostyce, pomiarach, i naprawach płyt głównych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na samodzielne posługiwanie się dokumentacją serwisową i techniczną
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT o zasięgu globalnym
- Pracę jako samodzielny specjalista techniczny
- Jednozmianowy tryb pracy
- Otwartą komunikację
- Przyjazną atmosferę pracy w nieformalnym środowisku
- 6 – tygodniowy program wdrożenia w struktury firmy / buddie programme
- Pakiet benefitów współfinansowanych przez pracodawcę: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną dla pracownika i członków rodziny, ubezpieczenie grupowe, darmowy autobus z centrum miasta
Chcesz dołączyć do naszego zespołu?
Wyślij Cv w j. polskim
Prosimy o dodanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacyjnych przez Hemmersbach Central Support Sp. z o. o. Sp. K. (zgodnie z Ust. z dn. 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883). Wyrażam zgodę aby moje dane osobowe, w zakresie wskazanym powyżej, zostały wprowadzone do bazy danych Hemmersbach Central Support Sp. z o. o. Sp. K. i były przetwarzane w celach przyszłych procesów rekrutacji”