Samodzielny specjalista ds zakupów z j.angielskim (branża produkcyjna)
Dodane Wtorek, 15 Kwietnia 2014, 14:13:36, ID ogłoszenia: 742Opis ogłoszenia Samodzielny specjalista ds zakupów z j.angielskim (branża produkcyjna)
Dla naszego Klienta, globalnej firmy produkcyjnej (branża produkcyjna/budowlana), poszukujemy zmotywowanego i doświadczonego Kandydata na stanowisko
Samodzielny specjalista ds zakupów
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:
- Zarządzanie 4-5 osobowym zespołem specjalistów oraz współpraca w zakresie ustalania celów i możliwości redukcji kosztów
- Samodzielne prowadzenie negocjacji z dostawcami z zagranicy
-Zarządzanie procesem współpracy z dostawcami: identyfikacja i selekcja, negocjacje cen i warunków współpracy, monitorowanie jakości usług dostawców
- Innowacyjność w usprawnianiu i zarządzaniu projektami
Wymagania:
-co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowe w inżynierii, zakupach, planowaniu, logistycei, łańcuchu dostaw i produkcji
- Wykształcenie wżysze w logistyce / ekonomii / inżynierii;
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego niezbędną do codziennej komunikacji z dostawcami i współpracownikami w firmie;
- Dobre umiejętności komputerowe - dobra znajomość SAP / Oracle i Microsoft Office;
-Probiznesowa orientacja oraz umiejętności negocjacyjne niezbędne w celu współpracy z dostawcami
- Gotowość do podróży
Oferujemy:
- stabilne warunki pracy
- możliwość rozwoju i zodbycia nowego doświadczenia
- atracyjne wynagrodzenie
Opis ogłoszenia - Samodzielny specjalista ds zakupów z j.angielskim (branża produkcyjna)
Dla naszego Klienta, globalnej firmy produkcyjnej (branża produkcyjna/budowlana), poszukujemy zmotywowanego i doświadczonego Kandydata na stanowisko
Samodzielny specjalista ds zakupów
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:
- Zarządzanie 4-5 osobowym zespołem specjalistów oraz współpraca w zakresie ustalania celów i możliwości redukcji kosztów
- Samodzielne prowadzenie negocjacji z dostawcami z zagranicy
-Zarządzanie procesem współpracy z dostawcami: identyfikacja i selekcja, negocjacje cen i warunków współpracy, monitorowanie jakości usług dostawców
- Innowacyjność w usprawnianiu i zarządzaniu projektami
Wymagania:
-co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowe w inżynierii, zakupach, planowaniu, logistycei, łańcuchu dostaw i produkcji
- Wykształcenie wżysze w logistyce / ekonomii / inżynierii;
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego niezbędną do codziennej komunikacji z dostawcami i współpracownikami w firmie;
- Dobre umiejętności komputerowe - dobra znajomość SAP / Oracle i Microsoft Office;
-Probiznesowa orientacja oraz umiejętności negocjacyjne niezbędne w celu współpracy z dostawcami
- Gotowość do podróży
Oferujemy:
- stabilne warunki pracy
- możliwość rozwoju i zodbycia nowego doświadczenia
- atracyjne wynagrodzenie