Recepcjonistka
Dodane Środa, 07 Marca 2018, 11:25:41, ID ogłoszenia: 25628Opis ogłoszenia Recepcjonistka
Firma Interdont - Support Q Sp. z o.o. funkcjonuje na rynku szkoleń i doradztwa od 26 lat. Działamy na terenie całego kraju, głównie w branży motoryzacyjnej w zakresie szkoleń, wdrożeń QMS, doradztwa jakościowego i Control & Rework.
RECEPCJONISTKA
Główne zadania:
• organizacja pracy recepcji pod kątem administracyjnym: prowadzenie spraw
biurowych, dokumentacji, przyjmowanie telefonów, obsługa poczty, prowadzenie
archiwum dokumentów, udział w przepływie dokumentów .
Wymagania:
• wykształcenie minimum średnie
• wysoka kultura osobista, miła aparycja i otwartość na kontakt z klientem i pracę
zespołową
• zdolności organizacyjne i porządkowe, doświadczenie w prowadzeniu recepcji
• znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• umowę o pracę na pełen etat w godzinach od 7.00 do 15.00
• możliwość podnoszenia kwalifikacji
• pracę w dynamicznym, młodym zespole, możliwość wpływania na ostateczny kształt
i efekty swojej pracy, dużą samodzielność
Opis ogłoszenia - Recepcjonistka
Firma Interdont - Support Q Sp. z o.o. funkcjonuje na rynku szkoleń i doradztwa od 26 lat. Działamy na terenie całego kraju, głównie w branży motoryzacyjnej w zakresie szkoleń, wdrożeń QMS, doradztwa jakościowego i Control & Rework.
RECEPCJONISTKA
Główne zadania:
• organizacja pracy recepcji pod kątem administracyjnym: prowadzenie spraw
biurowych, dokumentacji, przyjmowanie telefonów, obsługa poczty, prowadzenie
archiwum dokumentów, udział w przepływie dokumentów .
Wymagania:
• wykształcenie minimum średnie
• wysoka kultura osobista, miła aparycja i otwartość na kontakt z klientem i pracę
zespołową
• zdolności organizacyjne i porządkowe, doświadczenie w prowadzeniu recepcji
• znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• umowę o pracę na pełen etat w godzinach od 7.00 do 15.00
• możliwość podnoszenia kwalifikacji
• pracę w dynamicznym, młodym zespole, możliwość wpływania na ostateczny kształt
i efekty swojej pracy, dużą samodzielność