Pracownik Call Center (godziny popołudniowe)

Dodane Poniedziałek, 09 Listopada 2015, 10:00:19, ID ogłoszenia: 3980
Do negocjacji
Pracownik Call Center (godziny popołudniowe)
Wyświetleń: 673

Opis ogłoszenia Pracownik Call Center (godziny popołudniowe)

Pracownik Call Center (godziny popołudniowe)
Miejsce: Wrocław Psie Pole
Rodzaj umowy: Umowa zlecenia
Stawka: 10 zł netto/godzina + gwarantowane premie
Charakter pracy: Call Center
Godziny pracy: 16:00 - 20:00

Opis stanowiska:
Poszukujemy osób gotowych do pracy na stanowisku Pracownika Call Center. Firma mieści się na Psim Polu we Wrocławiu. Planujemy zatrudnić ok. 10 osób na akcje wychodzące, tj. bezpośredni kontakt z klientem firmy - dłużnikiem wobec którego prowadzone jest postępowanie windykacyjne. W związku z tym poszukujemy osób pewnych siebie, elokwentnych oraz taktownych.

Oczekiwania:
Brak oporów w kontaktach telefonicznych z obcymi
Mile widziane doświadczenie w call center
Dobra dykcja i miłe usposobienie

Oferujemy:
Płatne szkolenie przed rozpoczęciem pracy
Szkolenia wewnętrzne
Możliwość awansu wewnętrznego wraz ze wzrostem wynagrodzenia - określona ścieżka kariery dla każdego pracownika
Wynagrodzenie podstawowe + premie do 1000 zł netto miesięcznie uzależnione od wyników pracy (premie gwarantowane)

Sposób aplikowania: mailowo na adres mirth.rekrutacja@gmail.com

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i nie udzielamy informacji telefonicznej. Przesłanie CV wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Opis ogłoszenia - Pracownik Call Center (godziny popołudniowe)

Pracownik Call Center (godziny popołudniowe)
Miejsce: Wrocław Psie Pole
Rodzaj umowy: Umowa zlecenia
Stawka: 10 zł netto/godzina + gwarantowane premie
Charakter pracy: Call Center
Godziny pracy: 16:00 - 20:00

Opis stanowiska:
Poszukujemy osób gotowych do pracy na stanowisku Pracownika Call Center. Firma mieści się na Psim Polu we Wrocławiu. Planujemy zatrudnić ok. 10 osób na akcje wychodzące, tj. bezpośredni kontakt z klientem firmy - dłużnikiem wobec którego prowadzone jest postępowanie windykacyjne. W związku z tym poszukujemy osób pewnych siebie, elokwentnych oraz taktownych.

Oczekiwania:
Brak oporów w kontaktach telefonicznych z obcymi
Mile widziane doświadczenie w call center
Dobra dykcja i miłe usposobienie

Oferujemy:
Płatne szkolenie przed rozpoczęciem pracy
Szkolenia wewnętrzne
Możliwość awansu wewnętrznego wraz ze wzrostem wynagrodzenia - określona ścieżka kariery dla każdego pracownika
Wynagrodzenie podstawowe + premie do 1000 zł netto miesięcznie uzależnione od wyników pracy (premie gwarantowane)

Sposób aplikowania: mailowo na adres mirth.rekrutacja@gmail.com

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i nie udzielamy informacji telefonicznej. Przesłanie CV wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych.