Praca dodatkowa dla przedstawicieli handlowych

Dodane Środa, 09 Września 2015, 12:04:49, ID ogłoszenia: 3608
1 000 zł
Praca dodatkowa dla przedstawicieli handlowych
Wyświetleń: 788

Opis ogłoszenia Praca dodatkowa dla przedstawicieli handlowych

Jesteśmy młodą i prężnie rozwijającą się firmą na polskim rynku medycznym. W związku z rozwojem firmy tworzymy nową grupę sprzedażową.
Jeśli poszukujesz dodatkowego źródła dochodów, nie boisz się wyzwań i chcesz dołączyć do młodego, kreatywnego i ambitnego zespołu, niezwłocznie wyślij CV.

Region: Dolny Śląsk

Zakres obowiązków:
• kompleksowa obsługa Klienta
• przygotowywanie ofert handlowych oraz potwierdzeń zamówień
• kontrola należności
• utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi partnerami handlowymi
• osiąganie celów sprzedażowych
• budowanie i aktualizowanie bazy kontaktów handlowych
• kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku
Wymagania:
• doświadczenie w sprzedaży
• inicjatywa w działaniu
• determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów
• umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania własnym czasem
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych
• b. dobre umiejętności: negocjacyjne, analityczne, rozpoznawania potrzeb klientów
Oferujemy:

• pracę w polskiej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
• atrakcyjny system wynagrodzenia
• możliwość dalszego podnoszenia swoich kwalifikacji
• nienormowany wymiar pracy
• jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego
• profesjonalny system szkoleń
• program samochodów służbowych
• premie, nagrody, wyjazdy interegracyjne
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub na adres e-mail.





Opis ogłoszenia - Praca dodatkowa dla przedstawicieli handlowych

Jesteśmy młodą i prężnie rozwijającą się firmą na polskim rynku medycznym. W związku z rozwojem firmy tworzymy nową grupę sprzedażową.
Jeśli poszukujesz dodatkowego źródła dochodów, nie boisz się wyzwań i chcesz dołączyć do młodego, kreatywnego i ambitnego zespołu, niezwłocznie wyślij CV.

Region: Dolny Śląsk

Zakres obowiązków:
• kompleksowa obsługa Klienta
• przygotowywanie ofert handlowych oraz potwierdzeń zamówień
• kontrola należności
• utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi partnerami handlowymi
• osiąganie celów sprzedażowych
• budowanie i aktualizowanie bazy kontaktów handlowych
• kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku
Wymagania:
• doświadczenie w sprzedaży
• inicjatywa w działaniu
• determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów
• umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania własnym czasem
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych
• b. dobre umiejętności: negocjacyjne, analityczne, rozpoznawania potrzeb klientów
Oferujemy:

• pracę w polskiej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
• atrakcyjny system wynagrodzenia
• możliwość dalszego podnoszenia swoich kwalifikacji
• nienormowany wymiar pracy
• jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego
• profesjonalny system szkoleń
• program samochodów służbowych
• premie, nagrody, wyjazdy interegracyjne
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub na adres e-mail.