Obsługa Klienta – branża IT
Dodane Wtorek, 23 Marca 2021, 16:25:59, ID ogłoszenia: 76336Opis ogłoszenia Obsługa Klienta – branża IT
Dla naszego klienta z branży IT poszukujemy Konsultanta ds. Obsługi Klienta. Szukasz pracy? Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interesujesz się branżą IT? Z łatwością przychodzi Ci budowanie dobrego kontaktu z ludźmi? Zapraszamy do aplikowania.
JAK APLIKOWAĆ
Wyślij CV na adres: rekrutacja@feelcomfort.pl. W treści maila wpisz nazwę stanowiska.
MIEJSZE PRACY: Wrocław
W SWOJEJ CODZIENNEJ PRACY BĘDZIESZ:
• zajmować się telefoniczną obsługą osób zainteresowanych szkoleniami z branży IT dla B2C
• weryfikować zainteresowania szkoleniami danej osoby
• przedstawiać oferty i umawiać spotkania
• raportować efekty swojej pracy
• administrować bazą kontaktów
• postępować zgodnie z przyjętymi procesami.
WYŚLIJ APLIKACJĘ, JEŚLI:
• interesujesz się branżą IT i chcesz pomagać klientom w doborze odpowiednich szkoleń
• masz doświadczenie: w obsłudze klienta i/lub call center
• jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz nowe relacje
• potrafisz dotrzymać terminów i potrafisz organizować własną pracę?
• szybko się uczysz, jesteś proaktywny w działaniu
• potrafisz pracować w zespole
• znasz pakiet MS Office
• posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności.
CO OTRZYMASZ?
• umowę o pracę
• wynagrodzenie 2 000 brutto na 0,5 etatu
• na etapie wdrożenia praca stacjonarna w siedzibie firmy we Wrocławiu, a po wdrożeniu możliwość pracy zdalnej
• 3 dni pracujące w tygodniu w przedziale godzinowym: 13.00 - 20.00 (do ustalenia z pracodawcą)
• telefon służbowy
• laptop.
Opis ogłoszenia - Obsługa Klienta – branża IT
Dla naszego klienta z branży IT poszukujemy Konsultanta ds. Obsługi Klienta. Szukasz pracy? Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interesujesz się branżą IT? Z łatwością przychodzi Ci budowanie dobrego kontaktu z ludźmi? Zapraszamy do aplikowania.
JAK APLIKOWAĆ
Wyślij CV na adres: rekrutacja@feelcomfort.pl. W treści maila wpisz nazwę stanowiska.
MIEJSZE PRACY: Wrocław
W SWOJEJ CODZIENNEJ PRACY BĘDZIESZ:
• zajmować się telefoniczną obsługą osób zainteresowanych szkoleniami z branży IT dla B2C
• weryfikować zainteresowania szkoleniami danej osoby
• przedstawiać oferty i umawiać spotkania
• raportować efekty swojej pracy
• administrować bazą kontaktów
• postępować zgodnie z przyjętymi procesami.
WYŚLIJ APLIKACJĘ, JEŚLI:
• interesujesz się branżą IT i chcesz pomagać klientom w doborze odpowiednich szkoleń
• masz doświadczenie: w obsłudze klienta i/lub call center
• jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz nowe relacje
• potrafisz dotrzymać terminów i potrafisz organizować własną pracę?
• szybko się uczysz, jesteś proaktywny w działaniu
• potrafisz pracować w zespole
• znasz pakiet MS Office
• posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności.
CO OTRZYMASZ?
• umowę o pracę
• wynagrodzenie 2 000 brutto na 0,5 etatu
• na etapie wdrożenia praca stacjonarna w siedzibie firmy we Wrocławiu, a po wdrożeniu możliwość pracy zdalnej
• 3 dni pracujące w tygodniu w przedziale godzinowym: 13.00 - 20.00 (do ustalenia z pracodawcą)
• telefon służbowy
• laptop.