Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Dodane Wtorek, 11 Lutego 2020, 16:15:42, ID ogłoszenia: 64571
Do negocjacji
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Wyświetleń: 293

Opis ogłoszenia Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Twoje zadania na tym stanowisku pracy:
telefoniczne doradztwo oraz promowanie rozwiązań w zakresie usług factoringowych,
sprzedaż produktów factoringowych dla obecnych klientów,
budowanie oraz podtrzymywanie relacji biznesowych z Klientami firmy,
współpraca z zespołem produktowym w zakresie przygotowania nowych rozwiązań sprzedażowych,
obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących.

Wymagania:
posiadasz minimum 6-miesięczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i/lub sprzedaży bezpośredniej,
posiadasz minimum średnie wykształcenie,
potrafisz efektywnie negocjować, dbać o satysfakcję klienta,
cechuje Cię sumienność, rzetelność oraz komunikatywność,
biegle obsługujesz pakiet MS Office,
mile widziana wiedza z zakresu usług factoringowych.

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/24717

Opis ogłoszenia - Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Twoje zadania na tym stanowisku pracy:
telefoniczne doradztwo oraz promowanie rozwiązań w zakresie usług factoringowych,
sprzedaż produktów factoringowych dla obecnych klientów,
budowanie oraz podtrzymywanie relacji biznesowych z Klientami firmy,
współpraca z zespołem produktowym w zakresie przygotowania nowych rozwiązań sprzedażowych,
obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących.

Wymagania:
posiadasz minimum 6-miesięczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i/lub sprzedaży bezpośredniej,
posiadasz minimum średnie wykształcenie,
potrafisz efektywnie negocjować, dbać o satysfakcję klienta,
cechuje Cię sumienność, rzetelność oraz komunikatywność,
biegle obsługujesz pakiet MS Office,
mile widziana wiedza z zakresu usług factoringowych.

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/24717