Konsultant telefoniczny ds. obsługi klienta
Dodane Czwartek, 17 Lipca 2014, 10:48:31, ID ogłoszenia: 1113Opis ogłoszenia Konsultant telefoniczny ds. obsługi klienta
LeasingTeam Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku agencji zatrudnienia, outsourcingu i doradztwa HR. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami, na rzecz których zatrudniamy rocznie 30 tysięcy pracowników. Dla naszych Klientów jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym, a dla naszych Pracowników przyjazną Agencją Zatrudnienia. Nasz numer wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia to 636.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant telefoniczny ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: KT/WR/14
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
•Telefoniczna obsługa klienta (infolinia przychodząca);
•Informowanie o aktualnej ofercie; sprzedaż usług/produktów;
•Działania mające na celu utrzymanie klienta (proponowanie nowych rozwiązań);
•Rozwiązywanie zgłaszanych problemów – obsługa korespondencji, reklamacji;
•Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu;
•Dbanie o utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Od Kandydatów oczekujemy:
•Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klientów oraz sprzedaży;
•Dobra znajomość obsługi aplikacji MS Office, swobodne poruszanie się po Internecie;
•Silna motywacja do pracy;
•Odporność na stres, a także umiejętność pracy pod presją czasu;
•Komunikatywność (zdolność szybkiego nawiązania kontaktu);
•Zdolność szybkiego uczenia się;
•Umiejętność precyzyjnego i logicznego formułowania wypowiedzi;
•Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Oferujemy:
•Stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji;
•Zatrudnienie w wymiarze 0,75 etatu, w oparciu o umowę o pracę tymczasową;
•Wynagrodzenie godzinowe;
•Elastyczny grafik (praca 7 dni w tygodniu);
•Gwarantujemy bezpłatne szkolenie;
•Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru referencyjnego ogłoszenia na adres:
wroclaw@leasingteam.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.
Kontakt telefoniczny - infolinia: 22 460 50 07 od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 17
Prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych poniższej klauzuli. Jednocześnie informujemy, że dokumenty, które nie zawierają klauzuli nie będą przez nas rozpatrywane.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. 2002, nr 101, poz. 926, ze zmianami.”
Osoby zainteresowane udziałem również w innych procesach rekrutacyjnych prosimy o dopisanie w CV dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb kolejnych rekrutacji przeprowadzanych przez Grupę LeasingTeam zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. 2002, nr 101, poz. 926, ze zmianami).”
Opis ogłoszenia - Konsultant telefoniczny ds. obsługi klienta
LeasingTeam Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku agencji zatrudnienia, outsourcingu i doradztwa HR. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami, na rzecz których zatrudniamy rocznie 30 tysięcy pracowników. Dla naszych Klientów jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym, a dla naszych Pracowników przyjazną Agencją Zatrudnienia. Nasz numer wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia to 636.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant telefoniczny ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: KT/WR/14
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
•Telefoniczna obsługa klienta (infolinia przychodząca);
•Informowanie o aktualnej ofercie; sprzedaż usług/produktów;
•Działania mające na celu utrzymanie klienta (proponowanie nowych rozwiązań);
•Rozwiązywanie zgłaszanych problemów – obsługa korespondencji, reklamacji;
•Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu;
•Dbanie o utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Od Kandydatów oczekujemy:
•Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klientów oraz sprzedaży;
•Dobra znajomość obsługi aplikacji MS Office, swobodne poruszanie się po Internecie;
•Silna motywacja do pracy;
•Odporność na stres, a także umiejętność pracy pod presją czasu;
•Komunikatywność (zdolność szybkiego nawiązania kontaktu);
•Zdolność szybkiego uczenia się;
•Umiejętność precyzyjnego i logicznego formułowania wypowiedzi;
•Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Oferujemy:
•Stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji;
•Zatrudnienie w wymiarze 0,75 etatu, w oparciu o umowę o pracę tymczasową;
•Wynagrodzenie godzinowe;
•Elastyczny grafik (praca 7 dni w tygodniu);
•Gwarantujemy bezpłatne szkolenie;
•Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru referencyjnego ogłoszenia na adres:
wroclaw@leasingteam.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.
Kontakt telefoniczny - infolinia: 22 460 50 07 od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 17
Prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych poniższej klauzuli. Jednocześnie informujemy, że dokumenty, które nie zawierają klauzuli nie będą przez nas rozpatrywane.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. 2002, nr 101, poz. 926, ze zmianami.”
Osoby zainteresowane udziałem również w innych procesach rekrutacyjnych prosimy o dopisanie w CV dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb kolejnych rekrutacji przeprowadzanych przez Grupę LeasingTeam zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. 2002, nr 101, poz. 926, ze zmianami).”