Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej

Dodane Wtorek, 21 Czerwca 2016, 10:29:00, ID ogłoszenia: 7499
Do negocjacji
Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej
Wyświetleń: 427

Opis ogłoszenia Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej

Grupa OEX S.A. (wcześniej Grupa Tell) to jeden z wiodących na polskim rynku podmiotów na rynku outsourcingu sprzedaży.

Aktualnie do jednej z naszych spółek z branży telekomunikacyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej
(praca w back office w Salonie Sprzedaży usług telekomunikacyjnych)
Miejsce pracy: Wrocław

Startujesz na rynku pracy, czy jesteś na nim od lat? Aplikuj, chętnie poznamy Cię bliżej.

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
• telefoniczny kontakt z klientami w celu zaproszenia ich do skorzystania z oferty sieci przygotowanej przez doradców w salonie
• uzupełnianie i uaktualnianie danych w bazach danych Klientów
• bieżące raportowanie swoich wyników pracy

Wystarczy żebyś:
• łatwo i skutecznie nawiązywał kontakt z klientami przez telefon
• podchodził do obsługi klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany
• miał uśmiech w głosie, pozytywną energię i motywację do pracy

Co możesz zyskać dołączając do naszego zespołu?
• umowę o pracę - (1/2 etatu)
• wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy (podstawa + system bonusowy)
• elastyczne godziny pracy: możliwość dopasowania grafiku pracy do trybu nauki lub innych zajęć, praca w systemie od pon do pt w godzinach między 10 a 18
• nowoczesne narzędzia pracy i profesjonalnie przygotowaną bazę kontaktów
• możliwość szybkiego nabycia wiedzy o rynku IT i nowych technologiach
• szkolenia wprowadzające i wsparcie merytoryczne
• pakiet dodatkowych benefitów (m.in.: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe , dofinansowanie
• dzięki rekrutacjom wewnętrznym – będziesz mógł sięgnąć po awans szybciej niż myślisz

Jeśli potrafisz sprawić, żeby klient był na TAK. Szukasz firmy, z którą chcesz się związać na dłużej. Nie obawiasz się wyzwań. Chcesz zyskać możliwość zdobycia doświadczenia – wyślij do nas cv na adres: ph@cursor.pl.

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli wraz z podpisem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Grupę OEX S.A. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych. Jednocześnie informujemy, że bez powyższego oświadczenia Pani/Pana kandydatura nie będzie rozpatrywana.

Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Wszystkim zainteresowanym zapewniamy całkowitą dyskrecję.

Opis ogłoszenia - Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej

Grupa OEX S.A. (wcześniej Grupa Tell) to jeden z wiodących na polskim rynku podmiotów na rynku outsourcingu sprzedaży.

Aktualnie do jednej z naszych spółek z branży telekomunikacyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej
(praca w back office w Salonie Sprzedaży usług telekomunikacyjnych)
Miejsce pracy: Wrocław

Startujesz na rynku pracy, czy jesteś na nim od lat? Aplikuj, chętnie poznamy Cię bliżej.

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
• telefoniczny kontakt z klientami w celu zaproszenia ich do skorzystania z oferty sieci przygotowanej przez doradców w salonie
• uzupełnianie i uaktualnianie danych w bazach danych Klientów
• bieżące raportowanie swoich wyników pracy

Wystarczy żebyś:
• łatwo i skutecznie nawiązywał kontakt z klientami przez telefon
• podchodził do obsługi klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany
• miał uśmiech w głosie, pozytywną energię i motywację do pracy

Co możesz zyskać dołączając do naszego zespołu?
• umowę o pracę - (1/2 etatu)
• wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy (podstawa + system bonusowy)
• elastyczne godziny pracy: możliwość dopasowania grafiku pracy do trybu nauki lub innych zajęć, praca w systemie od pon do pt w godzinach między 10 a 18
• nowoczesne narzędzia pracy i profesjonalnie przygotowaną bazę kontaktów
• możliwość szybkiego nabycia wiedzy o rynku IT i nowych technologiach
• szkolenia wprowadzające i wsparcie merytoryczne
• pakiet dodatkowych benefitów (m.in.: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe , dofinansowanie
• dzięki rekrutacjom wewnętrznym – będziesz mógł sięgnąć po awans szybciej niż myślisz

Jeśli potrafisz sprawić, żeby klient był na TAK. Szukasz firmy, z którą chcesz się związać na dłużej. Nie obawiasz się wyzwań. Chcesz zyskać możliwość zdobycia doświadczenia – wyślij do nas cv na adres: ph@cursor.pl.

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli wraz z podpisem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Grupę OEX S.A. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych. Jednocześnie informujemy, że bez powyższego oświadczenia Pani/Pana kandydatura nie będzie rozpatrywana.

Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Wszystkim zainteresowanym zapewniamy całkowitą dyskrecję.