Dyrektor Hotelu

Dodane Piątek, 04 Grudnia 2015, 9:00:34, ID ogłoszenia: 4214
Do negocjacji
Dyrektor Hotelu
Wyświetleń: 770

Opis ogłoszenia Dyrektor Hotelu

Firma z branży hotelarskiej, poszukuje osób na stanowisko:

DYREKTOR RENOMOWANEGO HOTELU Miejsce pracy KRAKÓW

Opis stanowiska:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :
•Utrzymywanie najwyższej powtarzalnej jakości świadczonych przez hotel usług;
•Kompleksowe zarządzanie hotelem oraz aktywne budowanie bazy klientów i utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji;
•Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu pracowników;
•Realizacja założonych celów finansowo-ekonomicznych;
•Rekrutacja personelu;

Wymagania:
•Wykształcenie wyższe lub inne kierunkowe;
•Przynajmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej w tym minimum 2 – letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
•Wiedza i doświadczenie z obszaru najlepszych praktyk obsługi klienta;
•Znajomość najnowszych trendów i zmian rynkowych w branży hotelarskiej;
•Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu;
•Umiejętność tworzenia silnego, zmotywowanego i zaangażowanego zespołu pracowników;
•Zorientowanie na realizację wytyczonych celów;
•Umiejętność analizowania danych;
•Dyspozycyjność i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu;
•Wysoki poziom kultury osobistej;
•Znajomość języka angielskiego;
•Mile widziana znajomość drugiego języka obcego;

Oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole;
•Samodzielne stanowisko;
•Atrakcyjne wynagrodzenie;
•Stabilne warunki zatrudnienia;

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych.

Opis ogłoszenia - Dyrektor Hotelu

Firma z branży hotelarskiej, poszukuje osób na stanowisko:

DYREKTOR RENOMOWANEGO HOTELU Miejsce pracy KRAKÓW

Opis stanowiska:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :
•Utrzymywanie najwyższej powtarzalnej jakości świadczonych przez hotel usług;
•Kompleksowe zarządzanie hotelem oraz aktywne budowanie bazy klientów i utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji;
•Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu pracowników;
•Realizacja założonych celów finansowo-ekonomicznych;
•Rekrutacja personelu;

Wymagania:
•Wykształcenie wyższe lub inne kierunkowe;
•Przynajmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej w tym minimum 2 – letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
•Wiedza i doświadczenie z obszaru najlepszych praktyk obsługi klienta;
•Znajomość najnowszych trendów i zmian rynkowych w branży hotelarskiej;
•Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu;
•Umiejętność tworzenia silnego, zmotywowanego i zaangażowanego zespołu pracowników;
•Zorientowanie na realizację wytyczonych celów;
•Umiejętność analizowania danych;
•Dyspozycyjność i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu;
•Wysoki poziom kultury osobistej;
•Znajomość języka angielskiego;
•Mile widziana znajomość drugiego języka obcego;

Oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole;
•Samodzielne stanowisko;
•Atrakcyjne wynagrodzenie;
•Stabilne warunki zatrudnienia;

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych.