Digital Marketing Specialist

Dodane Środa, 06 Listopada 2019, 14:22:53, ID ogłoszenia: 54950
Do negocjacji
Digital Marketing Specialist
Wyświetleń: 157

Opis ogłoszenia Digital Marketing Specialist

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

kierowanie witryną firmy i zarządzanie elektronicznymi kanałami komunikacji z klientami,

zarządzanie komunikacją na stronach firmowych,

planowanie i realizacja kampanii komunikacji elektronicznej za pomocą odpowiednich kanałów, w zależności od dziedziny i prospectu,

stała współpraca z agencjami SEO, SEM lub samodzielne realizowanie niektórych zadań podczas zarządzania procesami reklamy w internecie,

zarządzanie bazą prospectów- rozbudowa bazy, odświeżanie danych uzyskanych z kanałów komunikacji elektronicznej,

wykorzystywanie narzędzi, takich jak Google Analytics, Yandex Metrica, HotJar i innych podczas wykonywania działań z zakresu analityki internetowej.

Wymagania:

posiadasz co najmniej 2 letnie doświadczenie w marketingu internetowym,

analityka to coś co lubisz, a targetowanie i marketing automation to Twoje mocne strony,

potrafisz zarządzać bazą prospectów,

posiadasz wiedzę z zakresu User Scoring, Marketing Automation i Lead Nurturing i potrafisz wykorzystać ją w praktyce,

wyróżnia Cię kreatywność podczas szukania nowych rozwiązań,

lubisz dzielić się wiedzą, a praca w zespole sprawia Ci przyjemność,

jesteś otwarty na nowe możliwości podczas działań marketingowych.

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/22897

Opis ogłoszenia - Digital Marketing Specialist

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

kierowanie witryną firmy i zarządzanie elektronicznymi kanałami komunikacji z klientami,

zarządzanie komunikacją na stronach firmowych,

planowanie i realizacja kampanii komunikacji elektronicznej za pomocą odpowiednich kanałów, w zależności od dziedziny i prospectu,

stała współpraca z agencjami SEO, SEM lub samodzielne realizowanie niektórych zadań podczas zarządzania procesami reklamy w internecie,

zarządzanie bazą prospectów- rozbudowa bazy, odświeżanie danych uzyskanych z kanałów komunikacji elektronicznej,

wykorzystywanie narzędzi, takich jak Google Analytics, Yandex Metrica, HotJar i innych podczas wykonywania działań z zakresu analityki internetowej.

Wymagania:

posiadasz co najmniej 2 letnie doświadczenie w marketingu internetowym,

analityka to coś co lubisz, a targetowanie i marketing automation to Twoje mocne strony,

potrafisz zarządzać bazą prospectów,

posiadasz wiedzę z zakresu User Scoring, Marketing Automation i Lead Nurturing i potrafisz wykorzystać ją w praktyce,

wyróżnia Cię kreatywność podczas szukania nowych rozwiązań,

lubisz dzielić się wiedzą, a praca w zespole sprawia Ci przyjemność,

jesteś otwarty na nowe możliwości podczas działań marketingowych.

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/22897