Digital Marketing Specialist
Dodane Środa, 06 Listopada 2019, 14:22:53, ID ogłoszenia: 54950Opis ogłoszenia Digital Marketing Specialist
Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:
kierowanie witryną firmy i zarządzanie elektronicznymi kanałami komunikacji z klientami,
zarządzanie komunikacją na stronach firmowych,
planowanie i realizacja kampanii komunikacji elektronicznej za pomocą odpowiednich kanałów, w zależności od dziedziny i prospectu,
stała współpraca z agencjami SEO, SEM lub samodzielne realizowanie niektórych zadań podczas zarządzania procesami reklamy w internecie,
zarządzanie bazą prospectów- rozbudowa bazy, odświeżanie danych uzyskanych z kanałów komunikacji elektronicznej,
wykorzystywanie narzędzi, takich jak Google Analytics, Yandex Metrica, HotJar i innych podczas wykonywania działań z zakresu analityki internetowej.
Wymagania:
posiadasz co najmniej 2 letnie doświadczenie w marketingu internetowym,
analityka to coś co lubisz, a targetowanie i marketing automation to Twoje mocne strony,
potrafisz zarządzać bazą prospectów,
posiadasz wiedzę z zakresu User Scoring, Marketing Automation i Lead Nurturing i potrafisz wykorzystać ją w praktyce,
wyróżnia Cię kreatywność podczas szukania nowych rozwiązań,
lubisz dzielić się wiedzą, a praca w zespole sprawia Ci przyjemność,
jesteś otwarty na nowe możliwości podczas działań marketingowych.
Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/22897
Opis ogłoszenia - Digital Marketing Specialist
Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:
kierowanie witryną firmy i zarządzanie elektronicznymi kanałami komunikacji z klientami,
zarządzanie komunikacją na stronach firmowych,
planowanie i realizacja kampanii komunikacji elektronicznej za pomocą odpowiednich kanałów, w zależności od dziedziny i prospectu,
stała współpraca z agencjami SEO, SEM lub samodzielne realizowanie niektórych zadań podczas zarządzania procesami reklamy w internecie,
zarządzanie bazą prospectów- rozbudowa bazy, odświeżanie danych uzyskanych z kanałów komunikacji elektronicznej,
wykorzystywanie narzędzi, takich jak Google Analytics, Yandex Metrica, HotJar i innych podczas wykonywania działań z zakresu analityki internetowej.
Wymagania:
posiadasz co najmniej 2 letnie doświadczenie w marketingu internetowym,
analityka to coś co lubisz, a targetowanie i marketing automation to Twoje mocne strony,
potrafisz zarządzać bazą prospectów,
posiadasz wiedzę z zakresu User Scoring, Marketing Automation i Lead Nurturing i potrafisz wykorzystać ją w praktyce,
wyróżnia Cię kreatywność podczas szukania nowych rozwiązań,
lubisz dzielić się wiedzą, a praca w zespole sprawia Ci przyjemność,
jesteś otwarty na nowe możliwości podczas działań marketingowych.
Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/22897