Customer Success Representative (j. francuski)

Dodane Poniedziałek, 20 Listopada 2017, 12:35:00, ID ogłoszenia: 22410
Do negocjacji
Customer Success Representative (j. francuski)
Wyświetleń: 208

Opis ogłoszenia Customer Success Representative (j. francuski)

Dla naszego Klienta, dużego międzynarodowego software house'u, który dostarcza innowacyjne oprogrammowanie dla przedsiębiorstw, poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer Success Representative (j. francuski)


Realizowane zadania:
* Odnawianie umów serwisowych zgodnie z określonym planem
* Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
* Pozyskiwanie od klientów danych związanych z audytem licencji
* Aktywne zaangażowanie w proces badania satysfakcji klienta

Od Kandydata oczekujemy:
* Wykształcenia w zakresie ekonomii, administracji, marketingu lub kombinacji wykształcenia i doświadczenia zawodowego
* Dobrej znajomości języka francuskiego (B2/C1) i angielskiego (B1/B2)
* Doświadczenia: preferowane w obsłudze klienta, sprzedaży umów serwisowych w szczególności w obszarze oprogramowania
* Znajomości programów komputerowych: EXCEL, Word
* Komunikatywności umiejętności prowadzenia negocjacji, dokładności, nastawienia na rozwiązywanie problemów, zdolności analitycznych i organizacyjnych

Oferujemy:
* Miejsce w organizacji, w której masz realny wpływ na to, co i jak robisz
* Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
* Rodzinną atmosferę pracy i przytulne biuro
* Możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach branżowych
* Liczne benefity, np.: kartę Multisport, grupowe ubezpieczenie, naukę języków obcych, opiekę medyczną, eventy firmowe

Nr ref: ref1099360653
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).

Opis ogłoszenia - Customer Success Representative (j. francuski)

Dla naszego Klienta, dużego międzynarodowego software house'u, który dostarcza innowacyjne oprogrammowanie dla przedsiębiorstw, poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer Success Representative (j. francuski)


Realizowane zadania:
* Odnawianie umów serwisowych zgodnie z określonym planem
* Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
* Pozyskiwanie od klientów danych związanych z audytem licencji
* Aktywne zaangażowanie w proces badania satysfakcji klienta

Od Kandydata oczekujemy:
* Wykształcenia w zakresie ekonomii, administracji, marketingu lub kombinacji wykształcenia i doświadczenia zawodowego
* Dobrej znajomości języka francuskiego (B2/C1) i angielskiego (B1/B2)
* Doświadczenia: preferowane w obsłudze klienta, sprzedaży umów serwisowych w szczególności w obszarze oprogramowania
* Znajomości programów komputerowych: EXCEL, Word
* Komunikatywności umiejętności prowadzenia negocjacji, dokładności, nastawienia na rozwiązywanie problemów, zdolności analitycznych i organizacyjnych

Oferujemy:
* Miejsce w organizacji, w której masz realny wpływ na to, co i jak robisz
* Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
* Rodzinną atmosferę pracy i przytulne biuro
* Możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach branżowych
* Liczne benefity, np.: kartę Multisport, grupowe ubezpieczenie, naukę języków obcych, opiekę medyczną, eventy firmowe

Nr ref: ref1099360653
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).