Area Manager, branża HVAC, woj. dolnośląskie, opolskie

Dodane Czwartek, 01 Grudnia 2022, 14:19:47, ID ogłoszenia: 86853
Do negocjacji
Area Manager, branża HVAC, woj. dolnośląskie, opolskie
Wyświetleń: 41

Opis ogłoszenia Area Manager, branża HVAC, woj. dolnośląskie, opolskie

FIRMA:
* producent
* międzynarodowa
* urządzenia grzewcze oraz klimatyzacyjno-wentylacyjne

OBSŁUGIWANY REGION: woj. dolnośląskie, opolskie

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:
• powiększanie bazy klientów oraz opiekę nad już pozyskanymi
• pozyskiwanie i obsługę tematów inwestycyjnych
• współpracę z projektantami
• przygotowywanie ofert i rozwiązań technicznych zgodnie z wymaganiami klienta
• pracę z bazą danych systemu CRM
• monitorowanie rynku oraz działalności konkurencji
• zarządzanie projektami od przygotowania oferty po jej realizację, monitorowanie stanu projektu i opieka po-sprzedażowa klienta
• doradztwo techniczne oraz prowadzenie negocjacji biznesowych
• prowadzenie szkoleń i seminariów

OFERTĘ KIERUJEMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ:\
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• wykształcenie wyższe - preferowane studia techniczne, inżynieria środowiska
• prawo jazdy kat. B
• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
• wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów

GWARANTUJEMY:
• atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premii
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy: samochód, laptop, telefon
• możliwość rozwoju zawodowego w środowisku międzynarodowym
• pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, kursy języków obcych
• dużą samodzielność działania

Opis ogłoszenia - Area Manager, branża HVAC, woj. dolnośląskie, opolskie

FIRMA:
* producent
* międzynarodowa
* urządzenia grzewcze oraz klimatyzacyjno-wentylacyjne

OBSŁUGIWANY REGION: woj. dolnośląskie, opolskie

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:
• powiększanie bazy klientów oraz opiekę nad już pozyskanymi
• pozyskiwanie i obsługę tematów inwestycyjnych
• współpracę z projektantami
• przygotowywanie ofert i rozwiązań technicznych zgodnie z wymaganiami klienta
• pracę z bazą danych systemu CRM
• monitorowanie rynku oraz działalności konkurencji
• zarządzanie projektami od przygotowania oferty po jej realizację, monitorowanie stanu projektu i opieka po-sprzedażowa klienta
• doradztwo techniczne oraz prowadzenie negocjacji biznesowych
• prowadzenie szkoleń i seminariów

OFERTĘ KIERUJEMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ:\
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• wykształcenie wyższe - preferowane studia techniczne, inżynieria środowiska
• prawo jazdy kat. B
• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
• wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów

GWARANTUJEMY:
• atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premii
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy: samochód, laptop, telefon
• możliwość rozwoju zawodowego w środowisku międzynarodowym
• pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, kursy języków obcych
• dużą samodzielność działania