Administrator / Zarządca Nieruchomości Komercyjnych
Dodane Środa, 23 Listopada 2016, 10:47:52, ID ogłoszenia: 11768Opis ogłoszenia Administrator / Zarządca Nieruchomości Komercyjnych
Parama Group to grupa spółek obecna od kilkunastu lat na rynku. Nasze spółki działają głównie w obszarze zarządzania nieruchomościami, budownictwa, obsługi technicznej, pośrednictwa i rachunkowości.
Oferujemy pracę dla najlepszych ludzi z rynku. Co to oznacza? Zależy nam na osobach, które są otwarte na nowe rozwiązania i pomysły, mają zdolność szybkiego uczenia się, nie lubią stać w miejscu i chcą pracować w naprawdę dynamicznie rozwijającej się firmie.
Administrator / Zarządca Nieruchomości Komercyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Pasjonują Cię nieruchomości komercyjne, biurowe i magazynowe? Orientujesz się w zagadnieniach technicznych? Chcesz pracować z najlepszymi zarządzając ciekawymi budynkami? Dołącz do nas!
Najważniejsze zadania:
• bieżące administrowanie nieruchomościami
• bieżące weryfikowanie faktur kosztowych, sprawdzanie ich zgodności z planem budżetowym
• nadzór nad firmami podwykonawczymi, m.in.: firmami sprzątającymi, konserwacyjnymi, ochroniarskimi itp.
• przygotowywanie umów najmu
• sporządzanie protokołów przekazania lokalu
• przygotowywanie pism, ogłoszeń, zestawień ofertowych, zawiadomień, budżetów
• bieżący kontakt z najemcami i właścicielami obiektów
• dbanie o aktualne przeglądy, polisy ubezpieczeniowe
• prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami – wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami
• doświadczenie w tworzeniu budżetów operacyjnych
• doświadczenie w przygotowywaniu umów najmu
• znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office oraz internetu
• zdolność szybkiego uczenia się
• miłe usposobienie i umiejętność cierpliwego słuchania
• pełna samodzielność przy rozwiązywaniu problemów, dokładność
• duża dyspozycyjność
Mile widziane:
• licencja zarządcy nieruchomości
• doświadczenie w zarządzaniu obiektami handlowymi
• wykształcenie o profilu technicznym
• doświadczenie w komercjalizacji nieruchomości
• prawo jazdy kat.B
W zamian oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie (wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od ilości i wielkości obsługiwanych nieruchomości)
• współpracę na podstawie umowy cywilnoprawnej lub w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (przy działalności gwarantujemy wsparcie partnerskiego biura rachunkowego)
• opiekę medyczną, po 3 miesięcznym okresie próbnym
• elastyczny, zadaniowy czas pracy
• możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
• pracę w profesjonalnym zespole
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami, którzy prześlą komplet informacji.
Proszę o aplikację za pomocą formularza: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4a5bd1f5979e469c9f3366080543aad2
Opis ogłoszenia - Administrator / Zarządca Nieruchomości Komercyjnych
Parama Group to grupa spółek obecna od kilkunastu lat na rynku. Nasze spółki działają głównie w obszarze zarządzania nieruchomościami, budownictwa, obsługi technicznej, pośrednictwa i rachunkowości.
Oferujemy pracę dla najlepszych ludzi z rynku. Co to oznacza? Zależy nam na osobach, które są otwarte na nowe rozwiązania i pomysły, mają zdolność szybkiego uczenia się, nie lubią stać w miejscu i chcą pracować w naprawdę dynamicznie rozwijającej się firmie.
Administrator / Zarządca Nieruchomości Komercyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Pasjonują Cię nieruchomości komercyjne, biurowe i magazynowe? Orientujesz się w zagadnieniach technicznych? Chcesz pracować z najlepszymi zarządzając ciekawymi budynkami? Dołącz do nas!
Najważniejsze zadania:
• bieżące administrowanie nieruchomościami
• bieżące weryfikowanie faktur kosztowych, sprawdzanie ich zgodności z planem budżetowym
• nadzór nad firmami podwykonawczymi, m.in.: firmami sprzątającymi, konserwacyjnymi, ochroniarskimi itp.
• przygotowywanie umów najmu
• sporządzanie protokołów przekazania lokalu
• przygotowywanie pism, ogłoszeń, zestawień ofertowych, zawiadomień, budżetów
• bieżący kontakt z najemcami i właścicielami obiektów
• dbanie o aktualne przeglądy, polisy ubezpieczeniowe
• prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami – wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami
• doświadczenie w tworzeniu budżetów operacyjnych
• doświadczenie w przygotowywaniu umów najmu
• znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office oraz internetu
• zdolność szybkiego uczenia się
• miłe usposobienie i umiejętność cierpliwego słuchania
• pełna samodzielność przy rozwiązywaniu problemów, dokładność
• duża dyspozycyjność
Mile widziane:
• licencja zarządcy nieruchomości
• doświadczenie w zarządzaniu obiektami handlowymi
• wykształcenie o profilu technicznym
• doświadczenie w komercjalizacji nieruchomości
• prawo jazdy kat.B
W zamian oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie (wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od ilości i wielkości obsługiwanych nieruchomości)
• współpracę na podstawie umowy cywilnoprawnej lub w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (przy działalności gwarantujemy wsparcie partnerskiego biura rachunkowego)
• opiekę medyczną, po 3 miesięcznym okresie próbnym
• elastyczny, zadaniowy czas pracy
• możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
• pracę w profesjonalnym zespole
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami, którzy prześlą komplet informacji.
Proszę o aplikację za pomocą formularza: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4a5bd1f5979e469c9f3366080543aad2